Thursday, June 10, 2010

TaK SaBAr nAk lAlUi sEmEsTeR DePaN

sem depan aku da start sem 2..baru lagi dlm kehidupan di kampus..result pun belum kuar lagi..risaw dowhhhh☻ermm..papa pun kehidupan tetap diteruskan..aku da nekad dalam diri aku sem depan aku xnk main2 lagi cam sem 1 ni..agy pon sem 2 ni aku kena stay kat luar..umah sewa aku pon x g tgok agy cmne..mak cik 2 la kejap jadi,kejap tak jadi..keling betul..ape daaa..urmm baru sem 1st,aku da dapat musuh..musuh??jeng jeng jeng..xde la..kawan baek aku..da..kawan baek sgt2 sebelum masuk poli lagi..tp ntah mcmna kami renggang..puncanya salah paham ckit jew..cmni..ari 2 kelas ganti marketing batal..kelas time 2 kul 8.00 mlm..aku tahu kelas batal..and then aku pon tidow le ta ingat doniaa dari kul 6.00 ptg..sampai ke besoknya aku bangun2 tidow kan,aku dpt mesej..kawan aku cakap aku saja nak pekena dya x bgtahu dya kelas batal..dya pegi..2 yg dya mara sgt..sampai rini tanak ckp ngn aku..aku da say appologize..tapi dya x accept..aku ta sengaja kawan..besa ke salah aku??tak kan?tapi ntah la...ta paham aku..kadang2 kawan yang kita harap2 kan bole jd ta bole harap..hehe..syang tau..kalau korang suma perasan usha la pic aku ngn dya kat cni..suma mesra2 je even dya x sak pose,aku akan amek gak coz aku SAYANG KAT DYA..urm..kita 1 kelas..kenal da lama da..xkan nak masam muka sampai sem 6 nnty??suma owang tego tau kita da tak cm dulu..then aku ckp:jangan tego!! hehe..wat eva la..jangan buruk2kan aku suda..

No comments:

Post a Comment